Barion Pixel

Mint minden weboldal, a Smartos.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed. Az “Rendben” gomb lenyomásával elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-használatról Adatvédelmi Nyilatkozatunkban találsz.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés előtt

Az oldalon szereplő raktár állapotok naprakészek és valósak. A termék oldalon a képtől jobbra jelezzük, hogy az adott terméket mikorra tudjuk szállítani.

Ha a termék Raktáron van - és 15 óráig leadja a rendelését - akkor a következő munkanapon szállítjuk Önnek vagy lesz személyesen átvehető.

Amennyiben a termék Nincs Raktáron, akkor kérjük kérjen értesítést a termék oldalán, így amint raktárra érkezik, emailben jelezni tudjuk Önnek.

Minden általunk forgalmazott termékre minimum 1 év gyári magyarországi garanciát vállalunk.

További információkért kattintson ide.

Igen, minden új termékünkhöz 27%-os ÁFA-s számlát adunk.

Személyes átvétel esetén: Készpénzzel a helyszínen, Online Bankkártyával, Előre utalással vagy Paypal-lal.

Házhozszállítás, Postára, Csomagautomatára szállítás esetén: Utánvétel készpénzben vagy bankkártyával, Online Bankkártyával, Előre utalással, vagy PayPal-lal.

Foxpost esetén: Utánvétel bankkártyával az automatánál, Online bankkártyával, Előre utalással vagy Paypal-lal.

További információkért kattintson ide.

Személyes átvétel: Rendelését átveheti budapesti átvételi pontunkon nyitvatartási időn belül rendelést, majd email-es (Személyesen átvehető) értesítést követően.

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket, ezért a MPL kiszállítás akár a legkisebb községbe is kérhető.

MPL Postán maradó szállítás: Bármilyen más postai ügyintézéssel együtt csomagját is át tudja venni kényelmesen, amikor Önnek megfelel. Szombati átvétel lehetséges (postai nyitvatartástól függően). 5 napig átvehető a postán a küldemény, így a hét bármely időpontjában át tudja venni a rendelt terméket.

MPL Csomagautomata:Az automaták 0-24 órában elérhetőek. Bevásárlóközpontokban, fő csomópontokban lettek elhelyezve, így kitérő nélkül átvehető. Egyszerű, gyors kiszolgálás sorban állás nélkül.

Foxpost Csomagautomata:Az automaták 0-24 órában elérhetőek. Bevásárlóközpontokban, fő csomópontokban lettek elhelyezve, így kitérő nélkül átvehető. Egyszerű, gyors kiszolgálás sorban állás nélkül.

További információkért kattintson ide.

Személyesen át tudja venni 1066 Budapest Terét körút 32. szám alatti átvételi pontunkban, miután értesítettük e-mailben(Személyes átvehető). A helyszínen nincs lehetőség vásárlásra és nincs bemutatóterem, csak rendelt termék átvétele lehetséges.

További információkért kattintson ide.

Sajnos a futárszolgálatunk csak hétköznaponként szállít ki. Ilyen esetre ajánljuk, válassza ki, hogy a csomagot szombaton nyitva tartó Postára vagy 0-24 órában nyitva tartó Csomagautomatába kéri.

Sajnos nincsen bemutató termünk, így erre nincs lehetőség. Viszont szinte minden órához és karkötőhöz készítettünk egy nagyon részletes bemutató videót magyar nyelven, ami magát a terméket, kezelését és minden funkciót bemutat. A videó az adott termékoldal alján található meg.

Semmi gond, mihamarabb jelezze nekünk emailben info@smartos.hu címre, mit módosítsunk pontosan, és módosítjuk a rendelést. Fontos a gyorsaság, mert elég gyorsan indítjuk a csomagok feldolgozását.

Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik Vásárló vagy Érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt az info@smartos.hu címre, úgy gyorsabban (munkaidőben maximum 1-2 órán belül) tudunk válaszolni rá. Minden esetben válaszolunk és segítünk!

 

Termékkel kapcsolatban

Az adott termékoldalon minden leírás naprakész. A termékleírásban olvasmányosabb formában, míg a Specifikáció résznél tételesen szerepelnek az adott termék funkciói, méretei.

Ha a telefon minimum Android 6.0. és iOS 8.0 rendszerrel rendelkezik, akkor igen, kompatibilis. Ettől függetlenül az adott termékoldalon a Specifikációk résznél fel van tüntetve a termék kompatibilítása.

A gyári csomag tartalma az adott termékoldalon, a Specifikációk résznél olvasható.

A megfelelő méret a pótszíjhoz, illetve a kijelzővédő fóliához az adott termékoldalon, a Specifikációk résznél olvasható. Ahol nincs feltüntetve méret, ott nem elérhető a pótszíj vagy a kijelzővédő fólia.

A termék (IP) vízállósági és porállósági tanúsítványa az adott termékoldalon, a Specifikációk résznél olvasható. (Például.: IP67, IP68)

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, ide kattintva: Használati utasítások.

Sajnos nincsen bemutató termünk, így erre nincs lehetőség. Viszont szinte minden órához és karkötőhöz készítettünk egy nagyon részletes bemutató videót magyar nyelven, ami magát a terméket, kezelését és minden funkciót bemutat. A videó az adott termékoldal alján található meg.

 

Átvétel után

Kérjük, a termék használatba vétele előtt, feltétlenül olvassa el figyelmesen a termékhez tartozó használati utasítást, hogy a készüléket könnyen, egyszerűen és biztonságosan tudja használni.

Amiről szó van benne: Biztonsági figyelmeztetések, Csomag tartalma, A készülék tisztítása, Akkumulátor töltése, Készülék be-kikapcsolása, Első csatlakozás a telefonos alkalmazáshoz, A készülék kezelése, Funkciók bemutatása, Hogyan mérjünk a készülékkel?, Hibák megoldása.

A termékek nem adnak azonnal megfelelő eredményt, mindenképpen először kalibrálni kell őket a telefonos alkalmazással. Kérjük, a termék használatba vétele előtt, feltétlenül olvassa el figyelmesen a használati utasítást, kifejezetten a "Hogyan mérjünk az okosórával vagy okoskarkötővel" részt!

Mindenképpen tartsa be a Használati utasítás kalibrálási lépéseit, az óra viselési és a mérés körülményeit.

Minden általunk forgalmazott termékre minimum 1 év gyári magyarországi garanciát vállalunk.

További információkért kattintson ide.

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, ide kattintva: Használati utasítások.

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, aminek a végén a "Hibák megoldása" résznél a leggyakoribb hibákra talál megoldási javaslatot. Mindeképpen próbálja meg a termékhez tartozó használati utasítás alapján a hiba megoldását, mert sok esetben megoldja a problémát.

A használati utasításokat ide kattintva éri el: Használati utasítások.

 

Amennyiben nem sikerült a használati utasítás alapján megoldani a problémát, kérjük, írjon egy e-mailt az info@smartos.hu címre, amiben beazonosítja a rendelését (rendelés száma), leírja a pontos problémát, és lehetőség szerint mellékel egy fotót/ videót is a problémáról. Szervízes kollégáink munkaidőben általában 1 órán belül segítenek az ügy megoldásban. (Visszaküldés előtt mindenképpen szükséges e-mail váltás! Sok esetben gyorsan meg tudjuk oldani a problémát távolról is!)

További információkért kattintson ide.

Kérjük, a termék használatba vétele előtt, feltétlenül olvassa el figyelmesen a termékhez tartozó használati utasítást, hogy a készüléket könnyen, egyszerűen és biztonságosan tudja használni. A legtöbb esetben mindenre megoldást ad.

Nagyon sajnáljuk, ha nem elégedett a termékkel. Az átvételtől számított 14 napos elállási idő természeseten nálunk elérhető.

Ha leírja mi a probléma a termékkel, és engedi, hogy segítsünk, nagyon szívesen segítünk akár a beállításokban, akár a megfelelő termék kiválasztásában, és cserélni is tudjuk a terméket másik típusra, gyorsan és egyszerűen, hogy elégedett legyen a termékkel. Vásárlás után sem hagyjuk egyedül, mindig segítünk és mindig válaszolunk!

 

Kérjük, írjon egy e-mailt az info@smartos.hu címre, amiben beazonosítja a rendelését, és esetleg leírja mi a probléma a termékkel. A válasz emailben, minden információt megtalál.

Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik vevő vagy érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt az info@smartos.hu címre, úgy gyorsabban (munkaidőben maximum 1-2 órán belül) tudunk válaszolni rá. Minden esetben válaszolunk és segítünk! Jótállásos ügyintézés mindenképp emailben történik.