Barion Pixel

Mint minden weboldal, a Smartos.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része. Az “Rendben” gomb lenyomásával elfogadja. További tudnivalókat a cookie-használatról Adatvédelmi Nyilatkozatunkban talál.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés előtt

Az oldalon szereplő raktár állapotok naprakészek és valósak. A termék oldalon a képtől jobbra jelezzük, hogy az adott terméket mikorra tudjuk szállítani.

Ha a termék Raktáron van - és 15 óráig leadja a rendelését - akkor a következő munkanapon szállítjuk Önnek vagy lesz személyesen átvehető.

Amennyiben a termék Nincs Raktáron, akkor kérjük kérjen értesítést a termék oldalán, így amint raktárra érkezik, emailben jelezni tudjuk Önnek.

Minden általunk forgalmazott termékre minimum 1 év gyártói magyarországi garanciát vállalunk. 2024.05.08 után vásárolt, 10-250.000Ft vételárú termék esetén 2 év gyártói jótállást biztosítunk.

További információkért kattintson ide.

Igen, minden új termékünkhöz 27%-os ÁFA-s számlát adunk.

Személyes átvétel esetén: Készpénzzel a helyszínen, Online Bankkártyával, Előre utalással vagy Paypal-lal.

Házhozszállítás, Postára, Csomagautomatára szállítás esetén: Utánvétel készpénzben vagy bankkártyával, Online Bankkártyával, Előre utalással, vagy PayPal-lal.

Foxpost esetén: Utánvétel bankkártyával az automatánál, Online bankkártyával, Előre utalással vagy Paypal-lal.

További információkért kattintson ide.

Személyes átvétel: Rendelését átveheti budapesti átvételi pontunkon nyitvatartási időn belül rendelést, majd email-es (Személyesen átvehető) értesítést követően.

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket, ezért a MPL kiszállítás akár a legkisebb községbe is kérhető.

MPL Postán maradó szállítás: Bármilyen más postai ügyintézéssel együtt csomagját is át tudja venni kényelmesen, amikor Önnek megfelel. Szombati átvétel lehetséges (postai nyitvatartástól függően). 5 napig átvehető a postán a küldemény, így a hét bármely időpontjában át tudja venni a rendelt terméket.

MPL Csomagautomata:Az automaták 0-24 órában elérhetőek. Bevásárlóközpontokban, fő csomópontokban lettek elhelyezve, így kitérő nélkül átvehető. Egyszerű, gyors kiszolgálás sorban állás nélkül.

Foxpost Csomagautomata:Az automaták 0-24 órában elérhetőek. Bevásárlóközpontokban, fő csomópontokban lettek elhelyezve, így kitérő nélkül átvehető. Egyszerű, gyors kiszolgálás sorban állás nélkül.

EU Országba Szállítás: Lehetőség van EU országba rendelésre is. Elérhető a házhozszállítás vagy a Packeta átvételi pontra történő szállítás.

További információkért kattintson ide.

Személyesen át tudja venni 1066 Budapest Terét körút 32. szám alatti átvételi pontunkban, miután értesítettük e-mailben(Személyes átvehető). A helyszínen nincs lehetőség vásárlásra és nincs bemutatóterem, csak rendelt termék átvétele lehetséges.

További információkért kattintson ide.

Sajnos a futárszolgálatunk csak hétköznaponként szállít ki. Ilyen esetre ajánljuk, válassza ki, hogy a csomagot szombaton nyitva tartó Postára vagy 0-24 órában nyitva tartó Csomagautomatába kéri.

Sajnos nincsen bemutató termünk, így erre nincs lehetőség. Viszont szinte minden órához és karkötőhöz készítettünk egy nagyon részletes bemutató videót magyar nyelven, ami magát a terméket, kezelését és minden funkciót bemutat. A videó az adott termékoldal alján található meg.

Semmi gond, mihamarabb jelezze nekünk emailben info@smartos.hu címre, mit módosítsunk pontosan, és módosítjuk a rendelést. Fontos a gyorsaság, mert elég gyorsan indítjuk a csomagok feldolgozását.

Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik Vásárló vagy Érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt az info@smartos.hu címre, úgy gyorsabban (munkaidőben maximum 1-2 órán belül) tudunk válaszolni rá. Minden esetben válaszolunk és segítünk!

 

Termékkel kapcsolatban

Az adott termékoldalon minden leírás naprakész. A termékleírásban olvasmányosabb formában, míg a Specifikáció résznél tételesen szerepelnek az adott termék funkciói, méretei.

Ha a telefon minimum Android 6.0. és iOS 8.0 rendszerrel rendelkezik, akkor igen, kompatibilis. Ettől függetlenül az adott termékoldalon a Specifikációk résznél fel van tüntetve a termék kompatibilítása.

A gyári csomag tartalma az adott termékoldalon, a Specifikációk résznél olvasható.

A megfelelő méret a pótszíjhoz, illetve a kijelzővédő fóliához az adott termékoldalon, a Specifikációk résznél olvasható. Ahol nincs feltüntetve méret, ott nem elérhető a pótszíj vagy a kijelzővédő fólia.

A termék (IP) vízállósági és porállósági tanúsítványa az adott termékoldalon, a Specifikációk résznél olvasható. (Például.: IP67, IP68)

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, ide kattintva: Használati utasítások.

Sajnos nincsen bemutató termünk, így erre nincs lehetőség. Viszont szinte minden órához és karkötőhöz készítettünk egy nagyon részletes bemutató videót magyar nyelven, ami magát a terméket, kezelését és minden funkciót bemutat. A videó az adott termékoldal alján található meg.

 

Átvétel után

Kérjük, a termék használatba vétele előtt, feltétlenül olvassa el figyelmesen a termékhez tartozó használati utasítást, hogy a készüléket könnyen, egyszerűen és biztonságosan tudja használni.

Amiről szó van benne: Biztonsági figyelmeztetések, Csomag tartalma, A készülék tisztítása, Akkumulátor töltése, Készülék be-kikapcsolása, Első csatlakozás a telefonos alkalmazáshoz, A készülék kezelése, Funkciók bemutatása, Hogyan mérjünk a készülékkel?, Hibák megoldása.

A termékek nem adnak azonnal megfelelő eredményt, mindenképpen először kalibrálni kell őket a telefonos alkalmazással. Kérjük, a termék használatba vétele előtt, feltétlenül olvassa el figyelmesen a használati utasítást, kifejezetten a "Hogyan mérjünk az okosórával vagy okoskarkötővel" részt!

Mindenképpen tartsa be a Használati utasítás kalibrálási lépéseit, az óra viselési és a mérés körülményeit.

Minden általunk forgalmazott termékre minimum 1 év gyártói magyarországi garanciát vállalunk. 2024.05.08 után vásárolt, 10-250.000Ft vételárú termék esetén 2 év gyártói jótállást biztosítunk.

További információkért kattintson ide.

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, ide kattintva: Használati utasítások.

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, aminek a végén a "Hibák megoldása" résznél a leggyakoribb hibákra talál megoldási javaslatot. Mindeképpen próbálja meg a termékhez tartozó használati utasítás alapján a hiba megoldását, mert sok esetben megoldja a problémát.

A használati utasításokat ide kattintva éri el: Használati utasítások.

 

Amennyiben nem sikerült a használati utasítás alapján megoldani a problémát, kérjük, írjon egy e-mailt az info@smartos.hu címre, amiben beazonosítja a rendelését (rendelés száma), leírja a pontos problémát, és lehetőség szerint mellékel egy fotót/ videót is a problémáról. Szervízes kollégáink munkaidőben általában 1 órán belül segítenek az ügy megoldásban. (Visszaküldés előtt mindenképpen ajánlott e-mail váltás! Sok esetben gyorsan meg tudjuk oldani a problémát távolról is!)

További információkért kattintson ide.

Kérjük, a termék használatba vétele előtt, feltétlenül olvassa el figyelmesen a termékhez tartozó használati utasítást, hogy a készüléket könnyen, egyszerűen és biztonságosan tudja használni. A legtöbb esetben mindenre megoldást ad.

Nagyon sajnáljuk, ha nem elégedett a termékkel. Az átvételtől számított 14 napos elállási idő természeseten nálunk elérhető.

Ha leírja mi a probléma a termékkel, és engedi, hogy segítsünk, nagyon szívesen segítünk akár a beállításokban, akár a megfelelő termék kiválasztásában, és cserélni is tudjuk a terméket másik típusra, gyorsan és egyszerűen, hogy elégedett legyen a termékkel. Vásárlás után sem hagyjuk egyedül, mindig segítünk és mindig válaszolunk!

 

Kérjük, írjon egy e-mailt az info@smartos.hu címre, amiben beazonosítja a rendelését, és esetleg leírja mi a probléma a termékkel. A válasz emailben, minden információt megtalál.

Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik vevő vagy érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt az info@smartos.hu címre, úgy gyorsabban (munkaidőben maximum 1-2 órán belül) tudunk válaszolni rá. Minden esetben válaszolunk és segítünk! Jótállásos ügyintézés mindenképp emailben történik.