Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Szervíz

Szakterületünk a kínai mobiltelefonok, okosórák és drónok szervizelése.

 

Szervízünk gyors és pontos, kizárólag eredeti vagy minőségi utángyártott alkatrészekkel dolgozik. 

 

CSAK E-MAIL FORMÁBAN TUDUNK INFORMÁCIÓT BÁRMILYEN JAVÍTÁSSAL VAGY ÁRAJÁNLATTAL KAPCSOLATBAN. 
 

SZOLGÁLTATÁSAINK 

 

  • Telefon/Okosóra:
    • Gyári szoftver helyreállítás, szoftverfrissítés
    • Magyar nyelvű szoftver telepítése
    • Érintő, digitizer csere
    • LCD kijelző csere
    • Mobiltelefon előlap csere
    • Akkumulátorcsere
    • Készülékház csere
    • Tisztítás külső -belső portalanitás
  • Drón:
    • Motorcsere/Akkumulátorcsere/Házcsere
 

 

KIEMELT MÁRKÁINK

Oneplus - Xiaomi - Cubot - Doogee - THL - ZTE - Lenovo - Meizu - Blackview - HomTom - Oukitel - és egyéb kínai telefonok javítása.
Okosórák közül a No.1 sorozat termékeit, drónok közül a SYMA illetve JJRC drónok javítását vállaljuk.

 
   

ÁRAINK:

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák. A javítási idő maximum 15 nap (szoftveres javítás esetén 2-4 nap), de fenntartjuk a jogot a hosszabb javítási időre, amennyiben alkatrészre kell várni.
Az árak változtatásának jogát fenntartjuk egyedi esetekben, de mindenképpen tájékoztatjuk a változásokról.

Bevizsgálás díja: 3.990Ft 
Kijelző és érintőpanel csere munkadíja: 7.990Ft
Beépített akkumulátor csere munkadíja: 3.990Ft
Portalanítás, tisztítás: 2.990Ft
Külső burkolat, ház cseréje: 5.990Ft
Szoftverfrissítés, gyári szoftver visszaállítása: 7.990Ft
Egyéb hardveres javítás és Drón javítás: Kérje árajánlatunkat!

Hogyan történik a szervizelés?

  1. Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk mindenképpen e-mail formájában! (TELEFONON NEM TUDJUK ELFOGADNI! )
    (A leadás vagy elküldés előtt mindenképpen szükséges e-mailváltás!)
    • Adja meg a készülék típusát és a probléma leírását.
    • E-mail címünk: info@smartos.hu
    • Általában egy órán belül válaszolunk a kérdésre, de 24 órán belül biztos.
  2. Ide kattintva töltse le a Szerviz Igénylési dokumentumot, melyet aláírva és kinyomtatva, a készülékkel együtt jutasson el hozzánk!
  3. Miután megérkezett hozzánk a hibás termék, a bevizsgálás megtörténik és e-mailben elküldjük az árajánlatot. Melyet ha elfogad, akkor megkezdjük a készülék javítását. Ha nem fogadja el, akkor mi visszajuttatjuk Önnek a csomagot a bevizsgálási díj (3.990Ft) fizetése után.
  4. Amint elkészült a készülék eljuttatjuk Önnek a készüléket, melyről emailben értesítjük. A szerviz költség megfizetése utánvét formájában történik.

Általános tudnivalók:

A javítási idő 15 nap, de fenntartjuk a jogot a hosszabb javítási időre, amennyiben alkatrészre kell várni. Az árak változtatásának jogát fenntartjuk egyedi esetekben, de mindenképpen tájékoztatjuk a változásokról. A szervizbe leadott készülékek adataiért nem vállalunk felelősséget, javasoljuk, hogy készítsenek biztonsági mentést a készülékről szervizbe adás előtt. Aláírásával elfogadja, hogy a javítás megkezdését követően adatmentésre nincs lehetőség. Felhívjuk figyelmét, hogy az átvétel során nem észlelt károsodások (jótállási jegy kizárásaiban feltüntetve) rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Ilyen esetekben a szerviz utólag felülbírálhatja a garancia jogosságát és visszautasíthatja a jótállásos javítást, valamint fenntartja a garancia megvonásának jogát. A készüléken lévő fóliáért vagy egyéb kiegészítőért nem vállalunk felelősséget. A szervizbe érkezéskor az eszközről és állapotáról videós rögzítés készül. A beépített alkatrészre 3 hónap garanciát vállalunk. Szoftveres javításra 3 nap garanciát vállalunk. Miután a készülék elkészült vagy nem javítható maximum 30 naptári napig tároljuk. A terméket igény esetén futárral is el tudjuk küldeni Önnek, de ennek díja minden esetben Önt terheli. A bevizsgálási díj minden esetben 3.990Ft, kivéve jótállásos javítás esetén. Amennyiben Ön elfogadja az árajánlatot a javításra, úgy ez a díj nem kerül felszámolásra. Amennyiben a térítéses javítás esetén a készülék átvételekor nem rögzített hiba is feltárásra kerül, a szerviznek joga van az árajánlatot módosítani, melyről tájékoztatja Önt és eldöntheti, hogy kéri-e a javítást. 

Garancia