Barion Pixel

Mint minden weboldal, a Smartos.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része. Az “Rendben” gomb lenyomásával elfogadja. További tudnivalókat a cookie-használatról Adatvédelmi Nyilatkozatunkban talál.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Jótállási információk

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 10.000Ft és 250.000Ft közötti termék eladási ár esetén, 2 év jótállást vállalunk. (2024.05.08 utáni vásárlások esetén!)

Hogyan történik a szervizelés?

  1. Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk mindenképpen e-mail formájában
    (Visszaküldés előtt mindenképpen ajánlott az e-mail váltás! Sok esetben gyorsan meg tudjuk oldani a problémát távolról!)
    • Emailben írja meg a rendelésszámot és a pontos problémát.
    • E-mail címünk: info@smartos.hu
    • Általában egy órán belül válaszolunk a kérdésre munkaidőben, de 24 órán belül biztos.
  2. Először távsegítség formájában segítünk megoldani a problémát, abban az esetben ha nem sikerül, akkor kezdjük a jótállási folyamatot.

 

Általános tudnivalók:

Az Általános Jótállási Információk ide kattintva érhetőek el. (Jótállás fülön) 

A javítási idő maximum 15 nap (általában kevesebb, mint 7 nap). A szervizbe leadott készülékek adataiért nem vállalunk felelősséget, javasoljuk, hogy készítsenek biztonsági mentést a készülékről szervizbe adás előtt. A leadással elfogadja, hogy a javítás megkezdését követően adatmentésre nincs lehetőség. Felhívjuk figyelmét, hogy az átvétel során nem észlelt károsodások (jótállási jegy kizárásaiban feltüntetve) rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Ilyen esetekben a szerviz utólag felülbírálhatja a garancia jogosságát és visszautasíthatja a jótállásos javítást, valamint fenntartja a garancia megvonásának jogát. A készüléken lévő fóliáért vagy egyéb kiegészítőért nem vállalunk felelősséget. A szervizbe érkezéskor az eszközről és állapotáról videós rögzítés készül. Miután a készülék elkészült maximum 30 naptári napig tároljuk.

  • Jótállási igény az alábbiak együttes bemutatásával érvényesíthető:
    • A cégünk által kiállított kereskedelmi számla
    • A cégünk által kiállított jótállási jegy (Nem feltétel, de ajánlott, hogy azon is vezessük a szerviztörténetet.)
    • A termék gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel. (Nem feltétel, de ajánlott, hogy a visszaküldés alatt védve legyen a termék.)
  • Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
  • A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
  • A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
  • Az Eladó felhívja ügyfelei figyelmét, hogy a fentiek nem érintik a Ptk. szerint őket megillető szavatossági jogok érvényesítését.

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, beázás, leejtés, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, rongálás, poros, nedves környezetben való használat.
  • Nem gyári tartozék használata miatti meghibásodás
  • Szakszerűtlen, a Smartos Group Kft.-n kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás. Rootolás vagy flashelés. A készüléktulajdonos, vagy annak meghatalmazottja maga felelős a programokért.
  • Természetes elhasználódás, kopás. Az akkumulátor kapacitáscsökkenése.
  • Rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása.
  • Hiányzó, sérült vagy nem azonos gyártási szám esetén.
  • Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk.
  • Az IPxx védettségi besorolások vízzel szembeni védettségre vonatkoznak, nem garantálják a tisztító- és fertőtlenítő szerekkel szembeni ellenállást. (ennek megfelelően a vízállóság vegyszermentes édesvízre vonatkozik. A védettségi besorolások szerinti vízzel szembeni védettsége kizárólag a készülék zárt hátlapja, valamint zárt csatlakozói esetén érvényes.