Termékek Menü

Jótállási információk

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon.

Hogyan történik a szervizelés?

  1. Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk mindenképpen e-mail formájában
    (A leadás vagy elküldés előtt mindenképpen szükséges e-mailváltás!)
    • Adja meg a rendelésszámot és a probléma leírását.
    • E-mail címünk: info@smartos.hu
    • Általában egy órán belül válaszolunk a kérdésre, de 24 órán belül biztos.
  2. Először távsegítség formájában segítünk megoldani a problémát, ha nem sikerül, akkor kezdjük az alábbi folyamatot.
  3. Ide kattintva töltse le a Szerviz Igénylési dokumentumot, melyet aláírva és kinyomtatva, a készülékkel együtt jutasson el hozzánk!
  4. Miután megérkezett hozzánk a hibás termék, a bevizsgálás megtörténik, tájékoztatjuk a fejleményekről.
  5. Amint elkészült a készülék eljuttatjuk Önnek a készüléket, melyről emailben értesítjük. 

Általános tudnivalók:

A javítási idő 15 nap, de fenntartjuk a jogot a hosszabb javítási időre, amennyiben alkatrészre kell várni. A szervizbe leadott készülékek adataiért nem vállalunk felelősséget, javasoljuk, hogy készítsenek biztonsági mentést a készülékről szervizbe adás előtt. Aláírásával elfogadja, hogy a javítás megkezdését követően adatmentésre nincs lehetőség. Felhívjuk figyelmét, hogy az átvétel során nem észlelt károsodások (jótállási jegy kizárásaiban feltüntetve) rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Ilyen esetekben a szerviz utólag felülbírálhatja a garancia jogosságát és visszautasíthatja a jótállásos javítást, valamint fenntartja a garancia megvonásának jogát. A készüléken lévő fóliáért vagy egyéb kiegészítőért nem vállalunk felelősséget. A szervizbe érkezéskor az eszközről és állapotáról videós rögzítés készül. Miután a készülék elkészült maximum 30 naptári napig tároljuk.

Az Általános Jótállási Információk ide kattintva érhetőek el.

Speciális jótállási információk:

  • Az Eladó. felhívja valamennyi ügyfele figyelmét, hogy erősen ajánlott, hogy az adott gyári készülékhez annak gyári tartozékait és alkatrészeit használják, egy nem megfelelő minőségű tartozék vagy alkatrész ugyanis jelentősen befolyásolhatja az adott termék rendeltetésszerű használatát.
  • A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje 15 nap, de a szakszerviz fenntartja a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
  • Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
    • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
    • A cégünk által kiállított kereskedelmi számla
    • A cégünk által kiállított jótállási jegy
    • Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
    • Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
  • A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
  • Az Eladó felhívja ügyfelei figyelmét, hogy a fentiek nem érintik a Ptk. szerint őket megillető szavatossági jogok érvényesítését.

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, beázás, leejtés, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, rongálás, poros, nedves környezetben való használat.
  • Szakszerűtlen, a Smartos Group Kft.-n kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás. Rootolás vagy flashelés. A készüléktulajdonos, vagy annak meghatalmazottja maga felelős a programokért.
  • Természetes elhasználódás, kopás. Az akkumulátor kapacitáscsökkenésére.
  • Rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása. (pl.: drónoknál leejtés)
  • Hiányzó, sérült vagy nem azonos gyártási (IMEI) szám esetén.
  • A készülékekhez gyárilag csomagolt tartozékokra a garancia nem vonatkozik!
  • Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk.
  • Az IPxx védettségi besorolások vízzel szembeni védettségre vonatkoznak, nem garantálják a tisztító- és fertőtlenítő szerekkel szembeni ellenállást. (ennek megfelelően a vízállóság vegyszermentes édesvízre vonatkozik. Az uszoda vize nem vegyszermentes és a tengervíz nem édesvíz! A védettségi besorolások szerinti vízzel szembeni védettsége kizárólag a készülék zárt hátlapja, valamint zárt csatlakozói esetén érvényes. Zárt csatlakozók esetén a beázás a szabványnak megfelelő telefon esetén a nem rendeltetésszerű használat következménye.
Garancia