Barion Pixel

Mint minden weboldal, a Smartos.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed. Az “Rendben” gomb lenyomásával elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-használatról Adatvédelmi Nyilatkozatunkban találsz.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran Ismételt Kérdések

Ha most megrendelem, mikor kapom meg?

A termék oldalon a képtől jobbra jelezzük, hogy az adott terméket mikorra tudjuk szállítani.

Ha a termék Raktáron van - és 15 óráig leadja a rendelését - akkor a következő munkanapon szállítjuk Önnek vagy lesz személyesen átvehető.

Amennyiben a termék Nincs Raktáron, akkor kérjük kérjen értesítést a termék oldalán, így amint raktárra érkezik, emailben jelezni tudjuk Önnek. 

 

Van-e garancia a termékekre?

Minden általunk forgalmazott termék minimum 1 év gyári magyarországi garanciát vállalunk.

További információkért kattintson ide.

 

Az oldalon lévő raktárállapotok valósak?

Igen, az oldalunkon található információk az aktuális információt mutatják.

 

A termékek ára tartalmazza a 27%-os ÁFA-t?

Igen, minden új termékünkhöz 27%-os ÁFA-s számlát adunk.

 

Hogyan tudok fizetni?

Személyes átvétel esetén: Készpénzzel vagy PayPal-lal, Online Bankkártyával vagy Előre utalással.

Kiszállítás esetén: Utánvétel készpénzben vagy bankkártyával, vagy PayPal-lal vagy Online Bankkártyával vagy Előre utalással..

Foxpost esetén: Utánvétel bankkártyával az automatánál vagy Online bankkártyával, Előre utalással vagy Paypal-lal.

További információkért kattintson ide.

 

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja ki.
Ki tudja választani, hogy házhoz kéri vagy Postán maradóra vagy MPL Csomagautomatába. 

Csomagautomata esetén választható a Foxpost Csomagautomata is.

További információkért kattintson ide.

 

Hol és mikor tudom személyesen átvenni a csomagot?

Személyesen át tudja venni 1066 Budapest Terét körút 32. szám alatti átvételi pontunkban, miután értesítettük e-mailben. A helyszínen nincs lehetőség vásárlásra és nincs bemutatóterem, csak rendelt termék átvétele lehetséges. 

További információkért kattintson ide.

 

Hétvégén is van kiszállítás vagy személyes átvétel?

Sajnos a futárszolgálatunk csak hétköznaponként szállít ki. Ilyen esetre ajánljuk, válassza ki, hogy a csomagot Postán maradóra vagy Csomagautomatába kéri.

 

Miért van az, hogy kicsörög a számuk, de nem veszik fel?

Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik vevő vagy érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt, igyekszünk mihamarabb válaszolni rá.

 

Tönkrement vagy hibás a termék, amit Önöktől vásároltam, mit csináljak?

Kérem, írjon egy e-mailt az info@smartos.hu címre, amiben leírja mi a probléma és mellékel egy fotót is a problémáról valamint, beazonosítja a rendelését. Szervízes kollégáink hamarosan segítenek az ügy megoldásban.

További információkért kattintson ide.

 

Nem találom a használati utasítást, hol tudok kapni?

Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, ide kattintva:
Használati utasítások.