Mint minden weboldal, a Smartos.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed. Az “Rendben” gomb lenyomásával elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-használatról Adatvédelmi Nyilatkozatunkban találsz.

Termékek Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Ha most megrendelem, mikor kapom meg?

A termék oldalon a képtől jobbra jelezzük, hogy az adott terméket mikorra tudjuk szállítani.

Ha a termék Raktáron van - és 16 óráig leadja a rendelését - akkor a következő munkanapon szállítjuk Önnek vagy lesz személyesen átvehető.

Amennyiben a termék Külső Raktáron van, a csomagot a rendeléstől számítva 4-8 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatunknak, akik a következő munkanapon szállítják ki Önnek vagy lesz személyesen átvehető.

Van-e garancia a termékekre?

Minden általunk forgalmazott termék 1 év magyarországi garanciát vállalunk.

További információkért kattintson ide.

Az okostelefonok, okosórák kártyafüggetlenek?

Igen, minden eszközünk kártyafüggetlen.

A termékek magyar menüvel rendelkeznek?

Igen rendelkeznek, kivéve, ha nincs más feltüntetve az oldalon.

Az oldalon lévő raktárállapotok valósak?

Igen, az oldalunkon található információk az aktuális információt mutatják. Amennyiben eltérés lenne, mindenképpen telefonon értesítjük Önt.

A termékek ára tartalmazza a 27%-os ÁFA-t?

Igen, minden új termékünkhöz 27%-os ÁFA-s számlát adunk.

Hogy tudok fizetni?

Személyes átvétel esetén: Készpénzzel vagy PayPal-lal vagy Bankkártyával vagy Előre utalással.

Kiszállítás esetén: Készpénzzel vagy PayPal-lal vagy Bankkártyával vagy Előre utalással..

További információkért kattintson ide.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja ki minden esetben.
Ki tudja választani, hogy házhoz kéri vagy Postán maradóra vagy Csomagautomatába.

További információkért kattintson ide.

Hol és mikor tudom személyesen átvenni a csomagot?

Személyesen át tudja venni 1067 Budapest Podmaniczky utca 43.szám alatti átvételi pontunkban, miután értesítettük e-mailben.

További információkért kattintson ide.

Hétvégén is van kiszállítás vagy személyes átvétel?

Sajnos a futárszolgálatunk csak hétköznaponként szállít ki. Ilyen esetre ajánljuk, válassza ki, hogy a csomagot Postán maradóra vagy Csomagautomatába kéri.

Miért van az, hogy kicsörög a számuk, de nem veszik fel?

Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik vevő vagy érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt, igyekszünk mihamarabb válaszolni rá.

Tönkrement vagy hibás a termék, amit Önöktől vásároltam, mit csináljak?

Kérem, írjon egy e-mailt, amiben leírja mi a probléma és mellékel egy fotót is a problémáról valamint, beazonosítja a rendelését. Szervízes kollégáink hamarosan segítenek az ügy megoldásban.

További információkért kattintson ide.

 

Garancia