Gyakran Ismételt Kérdések
Ha most megrendelem, mikor kapom meg?
A termék oldalon a képtől jobbra jelezzük, hogy az adott terméket mikorra tudjuk szállítani.
Ha a termék Raktáron van - és 15 óráig leadja a rendelését - akkor a következő munkanapon szállítjuk Önnek vagy lesz személyesen átvehető.
Amennyiben a termék Nincs Raktáron, akkor kérjük kérjen értesítést a termék oldalán, így amint raktárra érkezik, emailben jelezni tudjuk Önnek.
Van-e garancia a termékekre?
Minden általunk forgalmazott termék minimum 1 év gyári magyarországi garanciát vállalunk.
További információkért kattintson ide.
Az oldalon lévő raktárállapotok valósak?
Igen, az oldalunkon található információk az aktuális információt mutatják.
A termékek ára tartalmazza a 27%-os ÁFA-t?
Igen, minden új termékünkhöz 27%-os ÁFA-s számlát adunk.
Hogyan tudok fizetni?
Személyes átvétel esetén: Készpénzzel vagy PayPal-lal, Online Bankkártyával vagy Előre utalással.
Kiszállítás esetén: Utánvétel készpénzben vagy bankkártyával, vagy PayPal-lal vagy Online Bankkártyával vagy Előre utalással..
Foxpost esetén: Utánvétel bankkártyával az automatánál vagy Online bankkártyával, Előre utalással vagy Paypal-lal.
További információkért kattintson ide.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja ki.
Ki tudja választani, hogy házhoz kéri vagy Postán maradóra vagy MPL Csomagautomatába.
Csomagautomata esetén választható a Foxpost Csomagautomata is.
További információkért kattintson ide.
Hol és mikor tudom személyesen átvenni a csomagot?
Személyesen át tudja venni 1066 Budapest Terét körút 32. szám alatti átvételi pontunkban, miután értesítettük e-mailben. A helyszínen nincs lehetőség vásárlásra és nincs bemutatóterem, csak rendelt termék átvétele lehetséges.
További információkért kattintson ide.
Hétvégén is van kiszállítás vagy személyes átvétel?
Sajnos a futárszolgálatunk csak hétköznaponként szállít ki. Ilyen esetre ajánljuk, válassza ki, hogy a csomagot Postán maradóra vagy Csomagautomatába kéri.
Miért van az, hogy kicsörög a számuk, de nem veszik fel?
Elnézést kérünk, ebben az esetben nagy valószínűséggel egy másik vevő vagy érdeklődő kérdéseire válaszolunk. Javasoljuk, hogy küldjön e-mailt, igyekszünk mihamarabb válaszolni rá.
Tönkrement vagy hibás a termék, amit Önöktől vásároltam, mit csináljak?
Kérem, írjon egy e-mailt az info@smartos.hu címre, amiben leírja mi a probléma és mellékel egy fotót is a problémáról valamint, beazonosítja a rendelését. Szervízes kollégáink hamarosan segítenek az ügy megoldásban.
További információkért kattintson ide.
Nem találom a használati utasítást, hol tudok kapni?
Minden termékünkhöz elérhető a használati utasítás, ide kattintva:
Használati utasítások.